Cautare

duminică, 14 aprilie 2013

Viena, cunoastere si relaxare!













Viena este unul din orasele care merita vizitate! De acolo, pleci cu bateriile incarcate, cu noi cunostinte. Ideea e sa iti faci temele, ca sa poti bifa toate (sau macar cele mai importante) atractiile turistice.
In poze sunt cateva locuri minunate, de suflet as putea spune. Schonbrunn-ul, Belvedere, Prater-ul, Gradina Zoologica (Tiergarten Schonbrunn), Acvariul (Haus des Meeres) sunt doar cateva din obiectivele turistice ale Vienei. In fiecare colt al orasului simti ca respiri aer curat (30% din suprafata Vienei este acoperita de parcuri), vazul iti este incantat de cladiri noi si vechi, aranjamente florale, curatenie desavarsita.

Imi place foarte tare ca parcurile sunt amenajate cu locuri de joaca pentru copii, ca exista piste pentru biciclisti pe toate strazile, ca iti poti cumpara un singur abonament pentru toate mijloacele de transport in comun, ca pe scarile rulante te asezi doar pe partea dreapta (lasand loc liber celor grabiti)...

Mancarea este foarte buna! Imi palce ca la ei bio nu este echivalent cu foarte scump, ca la noi. Strudelul cu mere este delicios :)

Si sa nu uit de Muzeul Tehnicii... este superb! Ai ce invata! Si cand ma gandesc ca prima data cand am avut ocazia sa-l vizitez nu am vrut... ca deh, ce caut eu la un muzeu care inca din nume vorbeste despre  tehnica :) Chiar am ce cauta acolo :)


2 comentarii:

  1. Sper ca la vara sa facem un mic tur al Austriei. Imi plac pozele cu mancarea de la manastire..uitasem.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am uitat... ca doar a fost tare gustoasa mancarea :D :)

    RăspundețiȘtergere