Cautare

marți, 24 septembrie 2013

Toamna mea!





N-am mai scris de multa vreme... Am postari nefinalizate pe care, sper, sa le concretizez intr-o buna zi. Sunt ganduri frumoase, dar care nu au nicio legatura cu realitatea in care traiesc. Imi promit mie sa le finalizez!
In alta ordine de idei, acum, aproape de sfarsitul lunii septembrie, ma simt melancolica, imi aduc aminte de copilarie, de toamna frumoasa in care mergeam la scoala, puneam muraturi cu familia sau culegeam ultimele fructe si legume de prin curte si gradina. Eram o fire vesela, cu multa, multa dorinta de a face lucruri noi.
Si azi ma simt tot asa, poate cu mai multe idealuri, cu mai multe ganduri, cu mai multa dorinta de avea si altceva, in mod constant, desi suna cam exagerat.
Revenind la anotimpul in care ne aflam, toamna imi aduce stari de bine, chiar daca printre ele se numara si melancolia, sunt de fiecare data uluita de cum se schimba natura, privesc frunzele aramii, ascult pasarile calatoare, vibrez in acelasi timp cu adierea vantului.
Toamna ma gandesc si la delicii culinare: mere coapte, dovleac (pregatit in toate modurile posibile, dar si ca ornament), placinta cu mere, mustul dulce pregatit in casa.
Iubesc toate anotimpurile!
PS: Sper sa scriu mai des :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu